Sunday, January 9, 2011

MEMORIAL PULAU PAYAR

hai semua... aku dah gian update blog tgk ni actually gambar ni dh lama aku ambil masa pergi Pulau Payar buat snorkeling thn lepas (2010). Mmg best giler tau sebab dpt berenang dengan ikan jerung, tgk coral (walaupun x bnyk), berenang ngn ikan2 yg jinak. mmg pengalaman yg x kan dilupakan. Best sgt lah. Mmg kenyang ikan tu hari tu sbb kami bgi depa mkn dgn bnyknya!!!
ni la aku haha... tgkp gambar sendiri.. kikiki....

ni batu yg ada kat pantai kat pulau tu. best kan... mmg tenang kat sana..

ni gambar kawan aku yg aku ambil.. x la cantik sgt photography aku..

ni aku jugak... hehe...


ni masa mula2 sampai semua org excited giler!!!

nak tau lepas balik dari pulau tu aku jadi hitam sikit (sikit ke???) bnyk la jgak sbb kena sun burned. haha... apapun pengalaman kat sana mmg BEST la... :-D

No comments: