Wednesday, February 16, 2011

trip to PADANG BESAR

hai semua!!!
hari ini saya nak share picture2 saya yang saya ambil masasaya keluar ngan kawan2 saya ke Padang Besar dan juga Alor Setar.
agak seronok keluar dgn mereka sebab mereka sporting gile!!!
haha...
beb... kalau baca jgn kembag pulak.
tapi awat kali ini ayat2 aku agak skema???
haha
whatever lah!!!
gambar2 ni jugak bkn hanya aku ambil masa pergi ke sana malah masa kami pergi ke Denai jugak utk menghabiskan minyak kereta yang kami sewa tu.
Proton Exora (mestilah kereta buatan Malaysia)
that's my first time pandu kereta Exora.
ni gambar masa kat Denai.
naik titi gantung!!!

ni plak masa dekat Bukit Ayer while waiting for my family to reach at Perlis from Kedah.


ada gaya korean style x???

model tu..
ada orang kata muka aku macam aliff satar..eee...

artis bersama P.A menungggu kenderaan utk pergi shooting.





No comments: