Wednesday, May 25, 2011

boring + gaban gile

Why blogger buat perangai kelmarin hah??? Nak bermanja-manja ehh. Euuwww... please laa. Hampir tension aku semalam tggu nak buka blog aku. Mula-mula memang rasa nak update but after tau yg blogger buat perangai terus hilang mood nak update blog. Idea pun melayang jugak lah. Haha... nak tukar ke wordpress tapi x tahu caranya. Hampeh kan aku ni. Hari ni seharian aku dok saja sebab nothing to do. Just listen to music/radio then SLEEPing. Pastu malam ni pulak I have dinner with all teslians. It's gonna happen in Ocean Glow, Kuala Perlis with the theme 'exclusive and elegance'. You know what I really have no idea what to wear tonight. Gile x tahu sebab gile nak save my money for this month actually. So I decided to wear long sleeve with vest and skinny tie. OMG it's elegance???? Do I care the important things is I enjoy tonight and dapat makan sekenyang yang mungkin. Hah.. sebut pasal makan plak I nak bagitau kat korang ni yang hari ni I gile tahan lapar sebab nak mentekedarah malam ni sungguh2!!! Ada ka patot kan aku ni??? Hmmm... what to do. Sambil melayang keboringan yang melanda aku hari ini, aku pun apa lagi berblogwalking lah. Pergi ke geng scarftlets punya blog. Best kalau baca blog diaorang x tau kenapa. Maybe sebab bnyk gambar pompuan kot. Hehe... I bukan suka tgk gambar diaorang I suka baca post diaorang yang berkaitan kehidupan diaorang. Giler happening!!! So I thought I wanna have life like them but not as scarftlet la. Maksud aku yang giler2. Enjoy with all my friends and what not. Hmmm.. Best kan??? So tunggu post aku plak nanti yang seterusnya nak cerita pasal my dinner malam ni. Bye...

No comments: