Thursday, May 26, 2011

HAPPY HOLIDAY EVERYONE

Amboi semangat ye semua nak balik kampung!!! Dah packing barang dah??? Aku dah siap dah.. Kalau korang semua nak tahu our kampus sekarang ni tengah semangat nak cuti sem. Biasa la sebagai guru kami cuti sama dgn budak sekolah so ni lah masanya. Ada yang balik awal, ada yang ikut peraturan dan ada jugak yang sgt sayang kat kampus ni x nak balik awal tapi aku termasuk golongan ikut peraturan. Aku bukan skema okay cuma aku dah beli tiket awal so terpaksa lah balik tepat pada masanya. Walaupun rumah aku dekat je kat Kedah je pun. Haha. Kedah pun jauh jugak pe take two hour nak sampai. Haha. Bajet macam 10 jam duk dalam bas yooww!!! Lebih bagus yang dok dalam negeri yg sama tapi balik lagi awal!!! Rindu rumah ke???? Whatever lah yang penting aku excited sgt nak cuti terutama bulan June sebab ______ . Hehehe... Cuti ni aku akan ke rumah kakak aku kat Selangor with my beloved mom and my adik. Nak jumpa kawan lama kat sana kalau sempat. So kawan2 SELAMAT BERCUTI!!! Take yourself okay!!!



No comments: