Saturday, May 21, 2011

Sapa kata hah???

Who said kalau jadi photographer x boleh jadi model??? Coba habaq mai kat cek sat. Memang salah la tu. Antara contohnya adalah aku. I admit that aku ni still young dalam fotografi ni. Orang kata 'beginner' laa. Tapi aku kurang berpuas hati kalau ada orang yang kata photographer cannot be a model. Apa salahnya kalau bakat tu ada. Lagipun as a photographer kita pun kena pandai posing jugak kan. Betol x??? Kalau x brapa betol tolong yee betolkannya. Hee... So sesapa yang beranggapan macam yang diatas tu harap dapat la berfikiran secara terbuka sikit. Malam ni aku berposing sakan laa dengan sorang awek ni tapi gambar tu x boleh dipamerkan di sini nanti x pasai2 kena tongkoi pala dengan bf dia. Hahaha.. ok2 gambaq ni aku boleh kongsi. Gambaq sapa gi kalau bukan gambaq aku sendiri.

Sapa kata ...




tak boleh jadi...


-inilah buktinya-

No comments: