Monday, June 20, 2011

FILTER???

Bila baca je tajuk entry ni mesti kita terbayangkan penapis kan??? Sebenarnya bukan nak cerita pasal water filter ke sugar filter ke filter paper ke even penapis santan pun tidak sama sekali. Aku nak cerita pasal 'mouth filter'. You know what is mouth filter? Hah... Ramai yang x tau kan.
Korang pernah kena perli yang padat-padat punya dari sumone or korang sendiri yang perli orang kaw2 gila?
Aku termasuk dlm golongan yang perli orang kaw2 gilaaaa atau lebih dikenali sebagai orang yang tidak mempunyai insurans mulut. Senang cite mulut longkang la. Haha.. (tapi x la busuk mcm longkang tu) okey!! Aku x tau pun yang aku ni mulut longkang (sekali lagi bukan berbau longkang tau) gile la kalau perli luu memang padat hingga buleh terasa hingga lubuk sanubari jiwa kala (ada ke???).
Actually aku sedar yang aku ni suka perli orang padat2 lepas aku masuk higher leaning institution la. Aku suka perli kawan2 aku yang buat salah or apa2 yang pelik sikit. Walaupun kadang2 tu x pelik mana pun or x salah pun. Saja la nak buat joke. Even lecturer pun ada yang kena. Hehe... Naughty lorh!! Sampaikan one of my lecturer terpaksa memperingatkan aku pasal benda ni so dia selalu la pesan kat aku supaya cepat2 memasang insurans terhadap mulut longkang aku ni. Kalau la insurans tu boleh dibeli kat Pavilion ke Mid Valley ke okey la jugak kan. Setelah beberapa minggu x buka my fb (sebab cuti sungguh2) baru aku tau yang lecturer aku ni nak sambung belajar balik. So she posted on her fb utk aku mengekalkan mulut aku yang berinsurans in other to run away from my drain mouth. So lepas ni aku kena lah mempraktikkan mouth filter bila bercakap dengan sesiapa pun. Hehe..

ni water filter dari Bio Aura siap ada super brand lagi

ni plak penapis santan atok kau punya aku amek letak dlm blog aku

maybe i need to put the zip at my mouth like this then lock it
DONE!!


No comments: