Saturday, July 23, 2011

fruits fiesta yg x berapa grand

well hello there world..

today my campus got fruit fiesta but its not grand as grand as FAMA buat or media prima buat. hehe. by the way its really enjoyable. a lots of fruits although on three type of local fruits that is rambutan, mangosteen, and of course durian. gurlp.. yummy dapat makan buah local yang dah lama kempunan sebab x dapat balik rumah lagi. low budget. actually we need to pay for that RM5 per head so rugi la kalau x makan sampai muntah. (berkira sgt aku) alah for budak kampung mcm aku ni x heran sgt buah2 mcm gini. kat rumah pun banyak. x kena beli pon. tapi its different when we have it with my friends. rasa mcm excited x penah jumpa buah. sambil buat muka mcm nate beghuk.


so tadi aku can see budak Chinese serbu mcm hapa lagi. pastu budak2 bkn kampung yg gelojoh x penah tgk buah mencapai apa saja buah yg ada depan mata tu. haish. mcm ni ke nak jd cekgu?? aku dgn muka mcm retisss ni buat selamber badak mengambil buah manggis dulu at first sbg appetizer then capai sebijik buah durian yg kecil pastu buah rambutan sgn dessert. wallawehhh mcm kat hotel 5 star plak aku ni. tapi most of durian x sedap mcm kat rumah aku. ada yg dah nak masam. tapi yg byk aku pulun mkn tadi buah rambutan. sampai nak loya jadinya. sambil makan of course la kena amik gambar kan.. makan dgn geng2 kuat makan termasuk aku. x terkira buah yg kami ambil tadi. paling best makan x habis ponnn.. saja nak membazir. tu la kita keja nak membazir ja.(membebel macam mak nenek) kui3. so layan ja la gambaq sebab dah x tau nak cerita apa dah.   

ni kami punya buah hampa pi hambek tang lain

ada budak demand nak makan strawberry. hehe. jgn marah ehh..

kan aku ckp jgn tamak kan dah x habes. apa kata lempaq ja dlm tasik tu.

buah manggis aku. sedappp oooo... kat rumah x dak pokok buah ni.

geng pelahap buah. panas2 pun masih ada selera

ni bukan buah bulu2 ni buah rambut ok. rambutansss
p/s: lepas makan buah kena minum byk air. air kosong jeee.. hape kejadahnya.. kih3

No comments: