Saturday, August 20, 2011

DAY 20: RAMADHAN STORY


assalamualaikum..

hey uolls.. hari ni lewat sikit updatenya sebab baru je balik keluar cuci mata. hua3. so terus nak cerita pasal sahur saya hari ni. actually saya x bangun sahur hari ni. haha. oh yaa.. saya dah jumpa dah pun follower saya yang keseratus so dia akan dapat duit raya dan kad raya dari saya nanti. berapa banyak tu jangan tanya la. tahniah ye kepada pemilik blogchubbygirl.blogspot.com kerana jadi follower saya yang keseratus. bagi sesetengah orang 100 followers tu eleh biasa ja tapi bagi amateur macam saya itu agak susah nak dapat sebab blog macam ni sapa yang nak terjah lawat kan. rasa dihargai jugak la. x la femes mcm blog2 korang yg femes tu. haha. so tadi keluar la cari kad raya utk dia. tunggu nak pos ja. alang2 dah nak keluar so saya ajak la kawan2 saya sekali keluar sesama then iftar sekali. ye la kan hari ni asyik ngadap assignment ja walaupun banyak blogwalking dari menaip assignment. hua3. apa salahnya keluar iftar dengan diaorang. best sikit sebab selalu makan dua tiga orang ja kan kat bilik. sambil2 tu jalan la tgk takut ada baju melayu yang bekenan di hati tapi hampeh semua kena reject. haha. x bekenan. kami berbuka dekat Abang Mie MU Cafe. haha. femes dlm kalangan budak2 sekolah, kolej yg ingin berjimat. so berbuka hari ni aku pilih nasi goreng chicken chop dan bandung cincau/lengkong hehe.

ni hah nasi aku. lazat x???

tom yam kawan aku punya. ramai yang makan ni. 

chicken wings.. aku try la sikit tadi. okey la.
habis makan terus pegi solat then jalan2 sekejap kat Taman Merdeka sebab kat situ ada bazaar jual baju raya  Bazaar Merdeka Raya so x banyak lagi kedai yang buka x banyak pilihan. jualan tudung banyak la. pastu baju kanak2 ada la kalau nak cari baju melayu tu memang susah sikit la. kalau ada pun mesti x bekenan di hati. lepas jalan2 tu lapar balik la mentekedarah ais krim plak dengan dorayaki puas aihh makan hari ni. qada' x bangun sahur tu. so yang tu je la nak kongsi hari ni sebab nak sambung buat kerja lagi. nak cuti raya dengan penuh enjoyable hehehehe malas nak pikir assinment masa raya. hehe. bye.

4 comments:

Fatin Idris said...

gigi aku trtanggal dlm mknn hg..wakakakakaka....*jeles sbb sedp sgt*!!!!

Hazwan Hashim said...

amboih cik 4tin hg tu lagi best mkn kat rumah sungguh x berdikari.. hua3

Fatin Idris said...

hahaha.....bila hg kta nk p shoppink....cer hbaq...kalu kot2 cmart tu bleh ja aku teman....ajak la kay skali ka...

Hazwan Hashim said...

xpa la kalau kot cmart tu aku pi sorang pun bleh..