Friday, February 10, 2012

online shopping items

hello..

yes. that's the entry aku nak kongsi kongsi share share dengan kamu sekalian [ayat mcm buat karangan time form 3] online shopping??? dulu bila orang cakap pasal online shopping online banking online apa ape je la aku mesti cakap "serius aku x percaya semua tu" maunya tak percaya sebab aku ingat orang boleh seleweng kan duit kita. beli macam macam bank in duit tapi takut la kalau kalau item x dapat pon kan. tapi since kawan aku mula meng'addicted'kan aku untuk bershopping secara online so aku percaya la kan. tu pun lepas dia yang start dulu. aku x pernah shopping online guna web lain selain yang ini. kalau yang lain tu mungkin susah nak percaya terutama yang guna facebook tu. hehe.

tapi apa saja yang aku beli kat online shopping ni?? apa lagi kalau bukan baju seluar kan. sweater ke. haha. x kan nak beli tudung shawl pulak kan. pelik ja kalau aku buat macam tu. dan aku x pernah lagi la shopping online untuk membeli barang elektrik or gadget ke hapa ntah la aku kurang sikit keyakinan untuk beli benda benda macam tu secara atas talian [skema lagi ayat aku] dan sekarang tersangat la banyak company yang buat online shopping kan ye la senang kan duduk depan laptop/iPad/Tablet/phone dah boleh beli macam macam tambah plak tu kita boleh bayar online kan.

so now i want to show you guys barang barang aka benda alah yang aku beli secara online dengan penuh yakin. [kalau nampak buruk tu abaikan]

baju and seluar online shopped
sweater nak pakai musim sejuk Paris youuu...

haha.. baju ni jarang pakai. hua3.

seluar ni hanya boleh pakai time nak keluar waktu malam shj. teeetttttt...
actually ada beli satu casual pant tapi tidak menepati piawaian peribadi. [paham paham ja la] so jual balik kepada yang menepatinya. harap maklum. bye.

nota : kekurangan kalau shopping online tu kita x leh sentuh material and tak boleh tau siaz macam mana. [ada sekali tu aku beli saiz kecik doe adik aku ja boleh pakai then lately aku beli sama jugak *perasan kurus gila*]

No comments: