Sunday, March 25, 2012

lupakan assignment - hiburkan diri

assalamualaikum dan hello..

kalau assignment bertimbun tapi stress fikir benda natang nate alah tu ja buang masa jugak sbb fikir ja buat tidak. haha. so senang buang ja masa tgk wayang ke hapa lagi best. niat nak berfoya-foya tu dah satu dah salah tapi ye la bukan keluar berduaan ramai-ramai lima orang kot. tak mungkin kena tangkap khalwat apatah lagi kena tangkap basah-lembap-berair kan. tapi tu la siapnya awal turun tunggu kereta sewa dari pukul 2 p.m - 3 p.m baru la dapat si kancil tu.

dengan peluh membasahi ketiak perfume dah hilang bau naik kereta dengan niat dapat la tgk wayang makan McD bagai. minyak isi full tank dengan penuh ironynya aku tipu. tetiba sebuah filem tragik berlaku. waaaa. [mcm kanak-kanak comei-pipi-tembam nangis] kereta rosak sbb overheat. ambek kau. berasap! apa la tuan kereta ni x check dulu. aku hengat meter rosak.







dengan glamour dan femesnya aku ngan kawan-kawan aku yang mostly pompuan. lelaki dua orang ja. hah. memang la aku dulu keja kedai mekanik pun nak baiki kereta tu. yeah. berasap macam nak mulutup ja. panik aku. muahaha. hilang jantan aku. nasib baik tepi jalan dekat dengan rumah orang. nyesal aku niat terpesong di awal rancangan.




terpaksa la kami tunggu the engine cool down. aduhai. pastu tunggu the tuan kereta datang dengan harapan dapat kereta lain padahal padah yang datang kami kena cancel rancangan tu. huahuahua. nangis lagi. memang tragis bayangkan tunggu kereta sejuk dari pukul 3.30 p.m sampai 6 p.m baru boleh balik kampus tersadai tepi jalan. panas pulak tu hah.

dengan berbekalkan semangat yang kental untuk tengok wayang dan makan McD akan kami harungi jua. eceh ayat poyo sangat. malam tu kami keluar balik sebab bengang tak dapat keluar siang! finally dapat jugak keluar sebab assignment malas nak sentuh! makan mekdi dulu lepas tu oh yeah wayang x dak midnight movie pulak sebab makan McD tak ingat dunia. terlepas untuk wayang terpaksa cari lain mall untuk fulfill the lust of tengok wayang. hahaha. maju kehadapan mencari mall lain. The Lorax 3D. cerita dia best lawak la jugak tapi 3D macam harem ja.

pelancong dari Itali

Pelancong sangat muka kami










semua tgh lahap


balik je tak terus balik kampus. ala-ala biadap taknak balik kampus. aku ngn ash memang lelaki bertanggungjawab bawa keluar anak dara orang. so masuk kan kami dalam list. haha. fine aku dah berpunya. eceh.





bye.

nota : we're not hoping to be a best teacher but we wish to be able to teach our students well.