Friday, October 19, 2012

EXAM MODE!

assalamualaikum and salam hujung minggu

bila hujung sem dah datang mulalah exam nak merembeskan hormon. urghhh... i hate it! it just steal my time of doing something else. haha. ish apa aku mengarut ni?? aku tengok orang lain sibuk belek buku buka nota baca semua aku rileks ja on laptop buka tab blog sana sini. haha. konon macam blogger tegar la kan. lepas tu turn on radio on my handphone sambil baca entry orang lain. puih buku pun dah merajuk dengan aku sebab tak belek dia.

so what to do takkan nak fokus 24/7 dengan books ja kan. kadang kadang bosan jugak. dengan theories yang belambak nak kena ingat yang apa satu pun aku tak paham. haha. so maybe next week takkan akan mengadap blog sangat kot sebab my paper start on 29th Oct so need to be prepared well kalau tak hancusss hidup aku! so pray hard for my examination. otak pun dah mula pikir pasal cuti sebenarnya! hahaha.



CRAZY!!!

2 comments:

Fareha Noor said...

hey good luck for ur exam. TESL is never been easy. hahahaaha

Hazwan Hashim said...

thanks akak. wish me luck!