Friday, March 22, 2013

menimba pengalaman mencipta kenangan

assalamualaikum dan salam sejahtera

Alhamdulillah, finally siap jugak SBE untuk kali ketiga ni. semuanya berjalan lancar tapi agak membosankan. ya kami bersyukur dapat sekolah yang ber'environment'kan macam tu. kenapa ya?

1) sekolah yang kecil dan mempunyai hanya dua blok.
2) pelajar yang sikit dan win win perangainya.
3) berdekatan dengan Sunshine Farlim Shopping Mall, Giant dan All Seasons Mall.
4) pemandangan Melody Homes yang cun.

SK Seri Indah

shine bright like a diamond

GIANT and all seasons
tapi kenapa pulak bosanya tu kan?
berlainan dengan SBE yang sebelum ni sekolah tu macam kinda bored sebab tak masuk kelas sangat dan kami hanya makan-berehat-sembang. itu sahaja ya! masuk kelas hanya dua kali sahaja sebab:

#1 menjalankan tugasan yang diberikan lecturer
#2 kelas ganti untuk satu kali

tapi tak seteruk bosan SBE kali pertama yang mana aku keseorangan! cisss... merasa jugak aku bosan tahap nak sawan sampai terkencing termuntah.




paling memorable pun sebab kena ajar bebudak choral speaking sekolah yang tak semena-mena GB suruh take part even the competition is just in two week times. mana sempat berlatih. thanks God everything okay. budak-budak tu senang nak diajar. kihkihkih. aku lemah sikit bab2 ni jadi kawan aku yang lain banyak tolong. :P

GOOD LUCK GUYS!!!
kalau ada sumur diladang
boleh saya tumpang mandi
kalau ada umur yang panjang 
nanti kita jumpa lagi
bye!

follow twitter : @MessySerabut | instagram : mohamad_hazwan | www.facebook.com/messyserabut

No comments: