Monday, March 4, 2013

Perhimpunan Sukarelawan Muda 1Malaysia

assalamualaikum tak jawab dosa kalau jawab sayang!

hai.. lama jugak jemari tak update entry kat sini. so rindu ke tak ni? macam tak berapa nak rindu ja.
semalam aku dengan penuh keterpaksaan sukarelanya menghadirkan diri untuk menyertai Jelajah Janji Ditepati yang telah berlangsung di Stadium Utama Kangar, Perlis.

memang panas cuacanya dan panas jugak la hati aku terpaksa berpeluh-peluh kat karnival tu. bukan nak komen ke apa cuma yes i hate being sweating like that. dah macam bermandi manda pulak aku rasa time tu. itu je. banyak jugak booth kat situ dan yang menarik minat aku pun cuma dua tiga booth ja iaitu hotfm, tv3, 8tv and ntv7. dan jugak main stage itu ja. yang lain sorry tak berminat. dah la becak memang tak la aku nak pusing-pusing. oh mai XES je. rimas! heran aku dengan makcik pakcik abang akak yang datang dengan baby la kerusi roda la. kesian aku tengok beb.

lepas dah ke karnival kena pulak ikut perhimpunan belia dekat Kompleks DUN. wah so bored. PM datang lewat. kata janji ditepati?? aku naik bosan yang paling hangat ada ka patut penganjur tak jemput aku naik main stage buat persembahan asyik-asyik ainan tasneem tak dak gerai jualan air ke hape bosan dan lapar tau tak! dengan petangnya hujan. serius bengang! lol! gambar bawah ni semua cilok kat fb org. lol lagi sekali!





tapi aku bersyukur jugak la government bagi aku voucher untuk beli buku dapat jugak aku feeling budak pandai masuk bookstore sampai lima jam! hikhik. tak daknya aku nak masuk lama-lama dalam bookstore. kalau nak kena air cond tu maybe lama sampai limaplohlapanjam. hakhakhaktuih...

aku dah beli macam-macam la jugak guna voucher tu contohnya earphone, cooler pad untuk toshiba aku ni bg sejuk nak temankan aku buat assigment update blog. beli hadiah dekat mak dan ade lah mana boleh share semua dengan korang nanti ada gosip pulak kan. finally habis la riwayat RM250 voucher aku tu.

bye!

p/s: jom follow twitter : @MessySerabut | instagram : mohamad_hazwan | fb : www.facebook.com/messyserabut

No comments: