Sunday, March 10, 2013

White Castle

assalamualaikum dan salam weekend!

alhamdulillah... program kelas dengan Batul Hannan dah pun selesai dan sekarang hanya tunggu untuk school based experience pulak for next week. in sha Allah nanti akan aku post pasal program tu. so next week i won't be around sebab kena pergi sekolah. so i choose SK Seri Indah, Penang.

berbalik kepada tajuk entry. eh why??? did i move to castle? oh yeah surely not. white castle is one of the biscuit name that i recently addicted to. butter cookies yang perghhh so delicious nak nak cicah dengan susu segar. memandangkan sekarang ni mood aku suka baca dan follow blog masakan dan juga resepi ditambah dengan foto-foto menarik menaikkan nafsu aku untuk post gambar biskut yang aku makan.

tak masuk akal langsung. makan biskut pun nak heboh satu dunia kan. ceit sangat tak profesional.  sebenarnya aku kebuntuan idea nak siapkan assignment dan menguruskan hal diri. hal apa sangat???? kih kih kih.



disebabkan member-member semua menghilangkan diri aku pun mula bosan dan start mengambil gambar. mesti roomate hairan dengan aku biskut tu dah seminggu aku beli dan baru hari ni aku snap snap snap biskut tu. mangsa aku hari ni adalah biskut sebab terpaksa jadi model. kahkahkah.


aku rasa laptop aku pun menggemari biskut cap ini. agak-agak hari raya boleh tak buat juadah benda alah ni? pernah jugak aku suruh mak aku beli biskut ni as kuih raya tapi mak aku kata buang duit sebab kalau mak aku buat lagi banyak dapat. hikhikhik. kalau ikut aku cream cracker pun nak buat as kuih raya.


bye!

follow twitter : @MessySerabut | instagram : mohamad_hazwan | fb : www.facebook.com/messyserabut

No comments: