Tuesday, June 18, 2013

Great Birthday Wishes

assalamualaikum dan salam sejahtera

lama jugak aku rasa aura sambut birthday ni. sampai kat kampus pun still ada wishes and surprises. hadiah la cd la. what?? cd?? pelik tak, pelik tak?? biar betik?? tak yah nak pelik sangat la betik.

kalau kat hostel selalunya orang baling tepung tambah telur tambah kopi kan. lepas tu masuk oven siap untuk dimakan. tapi aku dapat dengan cd la macam-macam la. fuh... berteknologi sangat rakan-rakan aku ni ya! depa tak tau ka cd port aku rosak? ish la... haha takpa cd tu buat aku terharu okay. sebulan aku terharu. siap ost lagu najwa latiff - sahabat - lagi. dengan ending nasyid so sad+happy ending. tapi aku cool beb cool tak cepat nak teriak teriak ni. macho macho macho. kikiki.
from yenyen (NH)

from my beloved mom. treat sempena merajuk and birthday! love you mak!

from arsyad yang terpaksa gaduh ngan staf post office. hehe

this gift from azri syazwani (japan)  from korea. thank you so much!

nak je aku upload video tu kat channel youtube aku tapi aku segan der nak upload so biar la jadi kenagan. tapi caption last tu tak tahan dengan nama future university. jadi aku print screen. "serabut sangat serabut sangat serabut sangat" trademark ler konon. nah muka hampa dalam video. boleh buat avatar twitter. :P




"kawan hidup ini umpama langit
yang tidak selalu cerah
kawan hidup ini umpama awan
yang tidak selalu putih
ingatlah bintang bintang di langit
takkan terus berkelipan
ingatlah pelangi yg indah
pasti akan hilang"

ni edit edit ni mesti alaw kannn???? 
tacing ni tacing! terima kasih sahabat.

love you guys,
hazwan, bye!

2 comments:

MalizaMah said...

wow....... Happy nyer.. heheehe

Hazwan Hashim said...

so happy. haha.