Monday, January 13, 2014

SHOUT OUT: Happy 2nd Birthday Nur Qaisara Zulaikha

Hi guys.

Dua tahun lepas tarikh hari ni kak aku selamat lahirkan Nur Qaisara Zulaikha and start tu la aku jadi uncle. Cepat ja masa berlalu dan aku dah 'tua'. Ni yang bosan ni sebab lepas ni orang asyik tanya ja bila aku pulak nak kawen. Dukung anak sedara org tanya "anak ke tu?" kauuuu...

Best jugak bila ada anak sedara ni sebab rasa la matured sikit. Kih3.

Untuk birthday Qaisara kali ni kak aku decide nak sambut kat shah alam je so tak dapat lah nak celebrate but no worries Qaisara uncle akan beli hadiah. InsyaAllah. *tak berani janji kat sini*

So HAPPY BIRTHDAY NUR QAISARA ZULAIKHA.
May your life full with blessing, happiness, joyful, success, live in good health and good fortune. Love you!


Nah aku tempek gambar kau baru keluar dari perut kat sini. Now dah besar sikit dan lagi bertambah karenah. Cuma tabiat tidur kena gosok belakang je tak dapat buang lagi. Nasib ler ayah kau rajin menggosok kau.


Orang pergi shopping beli barang kau sibuk nak tidur.

Bye!

No comments: