Wednesday, February 26, 2014

FOOD : Gracias Cafe & Coffee Cube

Hi guys.

been quite sometime i do not update any entry. busy? hell no. i don't think so. i just have no idea what to write up here.

i don't have any special event so far. no special activities except now i'm learning how to play skateboard. i just worried about my first practicum that will be started in just a month. i've been posted to be at SK Guar Nangka, Mata Ayer.

plus now i just started to read english novel after quite a long time i've never do that. two english novel need to be finished. i read 'Lucy In The Sky' by Paige Toon for now. just to gain more vocab and as a preparation for my very first practicum soon. hoping for the best for it. insyaAllah.

...

dan baru- baru ni aku ada try satu kedai baru kat kangar ni. dah lama tengok tapi tak sempat nak masuk. hari tu time nak lunch aku ada teringat nak makan kat situ. nak try-test-tengok makanan dia sedap tahap terangkat bontot ke tak. 

time makan kat situ aku try chicken saute, sushi roll dan banana milkshake. okay makanan kat situ aku tak boleh bagi banyak bintang sebab tak sedap sangat. kalau dalam rate 5 bintang aku bagi 3/5 saja sebab Kopitan Classic Cafe lagi best.




untuk sushi dia memang tak sedap langsung sebab beras dia macam tak jadi. nak makan pun susah. untuk ayam tu bleh tahan. tapi banana milkshake dia sedap. so untuk minuman tu agak okey kalau nak minum situ sambil lepak. sapa yang nak try boleh la pergi ke:

Gracias Cafe & Coffee Cube
No. 20, Jalan Sena Indah 3,
Taman Sena Indah,
01000 Kangar, Perlis.

No comments: